ქართული

ქეთევან ძოწენიძე

profile-pic

განათლება

ალ.წულუკიძის სახელობის ქუთაისის სახელმწიფო პედაგოგიური ინსტიტუტი

1986-1990 წ.

უმაღლესი, ერთსაფეხურიანი,4 წლიანი, პედაგოგიური ფაკულტეტი, სკოლამდელი აღზრდის პედაგოგიკა და ფსიქოლოგია

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

1995-1999 წ.

ერთსაფეხურიანი, 5 წლიანი, იურიდიული ფაკულტეტი, სპეციალობა სამართალმცოდნეობა

სამედიცინო,ზოგადი და გამოყენებითი ფსიქოლოგიის სასწავლო ინსტიტუტი

2010-2011 წ.

სულხან-საბა ორბელიანის სახელმწიფო პედაგოგიური უნივერსიტეტი

2004 წ.

პედაგოგიკის მეცნიერებათა კანდიდატი

აკადემიური/სამეცნიერო ხარისხი

2004 წელი სულხან–საბა ორბელიანის სახელობის თბილისის სახელმწიფო პედაგოგიური უნივერსიტეტი შიო ჩიტაძის პედაგოგიური შეხედულებანი და მათი მნიშვნელობა თანამედროვე სკოლისათვის პედაგოგიკის მეცნიერებათა კანდიდატი № 004359

სამუშაო გამოცდილება

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2006 წლიდან დღემდე

პედაგოგიკის დეპარტამენტი ასოცირებული პროფესორი

საქართველოს SOS ბავშვთა სოფელი

2002–2003

პედაგოგი

აკაკი წერეთლისნ სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

1994–2006

მასწავლებელი

აკაკი წერეთლისნ სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

1993–1994

ლაბორანტი

სამეცნიერო პუბლიკაციები ბოლო 10 წელი

ყურადღების დეფიციტისა და ჰიპერაქტივობის სინდრომის გამომწვევი მიზეზები

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი XI საერთაშორისო კონფერენციის კრებული, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემებ 11 ISSN:2298-0539 2023 38-40
ქ.ძოწენიძე

პრობლემები ADHD-ის სინდრომის მქონე მოზარდებთან, მათი დიაგნოსტირება და პრევენციის სახეები

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი XI საერთაშორისო კონფერენციის კრებული, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემებ 11 ISSN:2298-0539 2023 41-44
ქ.ძოწენიძე

მედიაწიგნიერება მოზარდებში

ინტელექტი 1 68 2021 113-116
ქ.ძოწენიძე

სოციალურ მედიაზე დამოკიდებულება მოზარდში

ინტელექტი 1 68 2021 117-120
ქ.ძოწენიძე

სკოლის სოციალური არსი

ინტელექტი 1 68 2021 121-125
ქ.ძოწენიძე

ბავშვის განვითარების მნიშვნელობა და თავისებურებანი

პერიოდული სამეცნიერო ჟურნალი გონი 3 8 2020 18-20
ქ.ძოწენიძე

კითხვის გამავრცელებელი საზოგადოება და მისი როლი ქართული პედაგოგირი აზრის განვითარება

პერიოდული სამეცნიერო ჟურნალი გონი 3 8 2020 21-27
ქ.ძოწენიძე

სტრესი და მისი გავლენა მოზარდზე

პერიოდული სამეცნიერო ჟურნალი გონი 3 8 2020 121-124
ქ.ძოწენიძე

ემოციური თავისებურებები და ქცევის მართვა ოჯახსა და სკოლაში

ემოციური თავისებურებები და ქცევის მართვა ოჯახსა და სკოლაში ინტელექტი 2(64) ISSN 1512-0333 2019 15-17
ქ.ძოწენიძე

სოციუმის გავლენა და როლი მოზარდის პიროვნების ჩამოყალიბებაში

ინტელექტი 2(64) ISSN 1512-0333 2019 18-20
ქ.ძოწენიძე

მოზარდი, ოჯახი და სოციუმი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი X საერთაშორისო კონფერენცია, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემებ 9 2018
ქ.ძოწენიძე

სწავლა და მისი ფუნქციონალური მნიშვნელობა

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, საინჟინრო-ტექნოლოგიური ფაკულტეტი, საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია „თანამედროვე მეცნიერება და ინოვაციური პრაქტიკა“ 2 2018
ქ.ძოწენიძე

მოზარდი და ციფრული ტექნიკა

ინტელექტი 2 61 2018 28-29
ქ.ძოწენიძე

სკოლის სოციალური მუშაკის

ინტელექტი 2 61 2018 30-31
ქ.ძოწენიძე

სწავლა და მისი ფუნქციონალური მნიშვნელობა

საინჟინრო-ტექნოლოგიური ფაკულტეტი, საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენციის შრომების კრებული. „თანამედროვე მეცნიერება და ინოვაციური პრაქტიკა“ 2 2018 254-256
ქ.ძოწენიძე

დასჯის დადებითი და უარყოფითი მხარეები

ინტელექტი 1 57 2017 108-110
ქ.ძოწენიძე

სოციალური ფსიქოლოგიისა და სოციალური პედაგოგიკის ურთიერთკავშირში სწავლების ზოგიერთი ასპექტი

ინტელექტი 1 57 2017 104-107
ქ.ძოწენიძე

გაუცხოების პრობლემა თანამედროვე საზოგადოებაში და სოციალურ გარემოში

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი VIII საერთაშორისო კონფერენცია, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემები, შრომები, 8 2017 77-79
ქ.ძოწენიძე

გამოცდილება და სოციალური ინტერაქცია ჯონ დიუის მიხედვით

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი VIII საერთაშორისო კონფერენცია, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემები, შრომები, 8 2017 75-76
ქ.ძოწენიძე

მონიტორინგი და შეფასება

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი VII საერთაშორისო კონფერენცია, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემები, შრომები, 7 2016 143-146
ქ.ძოწენიძე

როგორც შეფასების მეთოდი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი VII საერთაშორისო კონფერენცია, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემები, შრომები, 7 2016 147–149
ქ.ძოწენიძე

მოზარდებთან ეფექტური კომუნიკაციის მექანიზმი მოზარდობის პერიოდში 11-17 (18) წელი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი VII საერთაშორისო კონფერენცია, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემები, შრომები, 7 2016 139–142
ქ.ძოწენიძე

აღმზრდელობითი მუშაობის შინაარსი და მიმართულებანი მსოფლიო სასკოლო პრაქტიკაში

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი V I საერთაშორისო კონფერენცია, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემები, შრომები, 6 2015 118–123
ქ.ძოწენიძე

კონფლიქტების მოგვარება სკოლაში

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი V I საერთაშორისო კონფერენცია, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემები, შრომები, 6 2015 123–125
ქ.ძოწენიძე

აღმზრდელობით ორგანიზაციებში ინდივიდუალური დახმარების ხასიათი

საქართველოს განათლების მეც. აკადემია აწსუ( პედ. ფაკ.) ქუთაისის უნივერსიტეტი ერთობლივი სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია 2 4 2013 78-79
ქ.ძოწენიძე

სამეცნიერო კონფერენციები

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი საერთაშორისო კონფერენცია, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემებ

2023
ყურადღების დეფიციტის ჰიპერაქტიურობის დარღვევის მიზეზები საქართველო, ქუთაისი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი საერთაშორისო კონფერენცია, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემებ

2023
ADHD სინდრომის მქონე მოზარდების პრობლემები, მათი დიაგნოზი და პრევენციის სახეები საქართველო, ქუთაისი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი XI საერთაშორისო კონფერენცია, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემებ

2018
მოზარდი, ოჯახი და სოციუმი საქართველო, ქუთაისი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, საინჟინრო-ტექნოლოგიური ფაკულტეტი, საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია „თანამედროვე მეცნიერება და საქართველო, ქუთაისიინოვაციური პრაქტიკა“

2018
სწავლა და მისი ფუნქციონალური მნიშვნელობა საქართველო, ქუთაისი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი VIII საერთაშორისო კონფერენცია, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემები

2017
გამოცდილება და სოციალური ინტერაქცია ჯონ დიუის მიხედვით საქართველო, ქუთაისი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი VIII საერთაშორისო კონფერენცია, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემები

2017
გაუცხოების პრობლემა თანამედროვე საზოგადოებაში და სოციალურ გარემოში საქართველო, ქუთაისი

უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი VII საერთაშორისო კონფერენცია, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემები

2016
მოზარდებთან ეფექტური კომუნიკაციის მექანიზმი მოზარდობის პერიოდში 11-17 (18) წელი საქართველო, ქუთაისი

უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი VII საერთაშორისო კონფერენცია, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემები

2016
ზეპირი გამოკითხვა როგორც შეფასების მეთოდი საქართველო, ქუთაისი

უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი VII საერთაშორისო კონფერენცია, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემები

2016
მონიტორინგი და შეფასება საქართველო, ქუთაისი

უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი VI საერთაშორისო კონფერენცია, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემები

2015
კონფლიქტების მოგვარება სკოლაში საქართველო, ქუთაისი

უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი VI საერთაშორისო კონფერენცია, სწავლების და აღზრდის აქტუალური პრობლემები

2015
არმზრდელობითი მუშაობის შინაარსი და მიმართულებანი მსოფლიო სასკოლო პრაქტიკაში საქართველო, ქუთაისი

აქართველოს განათლების მეც. აკადემია აწსუ( პედ. ფაკ.) ქუთაისის უნივერსიტეტი ერთობლივი სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია

2013
აღმზრდელობით ორგანიზაციებში ინდივიდუალური დახმარების ხასიათი საქართველო, ქუთაისი

აწსუ.პედ ფაკ. IV საერთაშორისო სამეცნიერო მეთოდური კონფერენცია - სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები

2013
პედაგოგიური ურთიერთობის სტილი და მათი ტექნოლოგიური დახასიათება საქართველო, ქუთაისი

აწსუ.პედ ფაკ. IV საერთაშორისო სამეცნიერო მეთოდური კონფერენცია - სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები

2013
პედაგოგიური სიტუაციებისა და ამოცანების არსი და სპეციფიკა საქართველო, ქუთაისი

პროექტები და გრანტები

ტრენინგები და სემინარები

ააიპ,,ბიზნეს მხარდამჭერი ინიციატივა

5-9.10. 2009 წ.
მცირე ბიზნესის განვითარების ტრეინინგ-სემინარი

2017
სკოლის ახალგაზრდული ჯგუფების მხარდაჭერა ეფექტური და მდგრადი გადაწყვეილებისათვის

2013
არტთერაპიის მეთოდების გამოყენება ფსიქოლოგიაში, პედაგოგიკაში და ყოველდღიურ ცხოვრებაში, მუშაობა მენტალურ კარტებთან

2012
საქართველოს საარჩევნო ადმინისტრაციის მოხელის გამოცდა

2012
სუიციდის კიბერ-ნარკომანიის, ტრეფიკინგი მოზარდებს შორის და ნარკომანიის წინააღმდეგ ღონისძიებების გატარება

2011
Ctc Empowering People For Change საქართველოს კონსულტაციისა და ტრენინგის ცენტრი კურსი -ტრენერების გადამზადების ტრენინგი

დამატებითი ინფორმაცია

გამოცემული სახელმძღვანელოები და მონოგრაფიები 1 2022 ქ.ძოწენიძე სკოლამდელი აღზრდა (სალექციო კურსი) გამზადებულია გამოსაცემად 2 2014 ქ.ძოწენიძე სოციალური პედაგოგიკის სალექციო კურსი „I-ნაწილი. ბაკალავრიატისათვის. 215 გვერდი აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა 3 2014 ქ.ძოწენიძე სოციალური პედაგოგიკის სალექციო კურსი II.ნაწილი. მაგისტრატურისათვის აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა 4 2008 ქ.ძოწენიძე მასწავლებლის პედაგოგიური ხელოვნება აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა 5 2006 ქ.ძოწენიძე სასულიერო განათლება და პედაგოგიური აზროვნება მე-19 საუკუნის იმერეთის ეპარქიაში აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა 1. ქ.ძოწენიძე."ნაბიჯ–ნაბიჯ პროგრამის მოდელის გამაერთიანებელი კონცეფციები და მიზნები ". ქსუ.შრომები ტ.4(38)ქუთაისი 2005 წელი. (აღნიშნული სტატია არ დაბეჭდილა შრომების კრებულში). 2. 2013-2014 წლები სამაგისტრო შრომების ხელმძღვანელი - პედ. ფაკ. განათლების მენეჯმენტი, ინგლისური, გერმანული ენა ლიტერატურა. 3. 2012-2013 წლები სამაგისტრო შრომების ხელმძღვანელი - პედ. ფაკ. განათლების მენეჯმენტი, ინგლისური, გერმანული ენა ლიტერატურა. 4. 2011-2012 წლები სამაგისტრო შრომების ხელმძღვანელი - პედ. ფაკ. განათლების მენეჯმენტი, ინგლისური, გერმანული ენა ლიტერატურა. 5. 2009-2010 წლები სამაგისტრო შრომების ხელმძღვანელი - პედ. ფაკ. განათლების მენეჯმენტი, ინგლისური, გერმანული ენა ლიტერატურა. 6. 2007-2008 წლებში ვმუშაობდი მიწვეულ თანამშრომლად ქ. ქუთაისის სამართლისა და ეკონომიკის უნივერსიტეტში 2007-2008 წელი საუნივერსისტეტო პედ.პრაქტიკის ხელმძღვანელი (ჰუმანიტარული ფაკულტეტი) 2006-2007 წლის ზუსტ და საბუნებისმეტყველო ეკონომიკის ფაკულტეტი 2005-2006 წლის ჰუმანიტარული ფაკულტეტი,ზუსტ და საბუნებისმეტყველო ეკონომიკის ფაკულტეტი 7. 2010–2011 - სამაგისტრო პროგრამის ხელმძღვანელობა (3 მაგისტრი) 8. 2012–2013 - მაგისტრანტის ხელმძღვანელობა (3 მაგისტრანტი) 9. 2013–2014 - სწავლების თანამედროვე მეთოდები (13 დოქტორანტი).