ქართული

მანანა დეისაძე

profile-pic

განათლება

თბილისის ივანე ჯავახიშვილის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

1986 წ.

მათემატიკის სპეციალობით

თბილისის ივანე ჯავახიშვილის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

1997 წ.

პედაგოგიკის მეცნიერებათა კანდიდატის ხარისხი

აკადემიური/სამეცნიერო ხარისხი

პედაგოგიკის მეცნიერებათა დოქტორი, მათემატიკის სწავლების მეთოდიკის მიმართულებით.

სამუშაო გამოცდილება

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2014-დან დღემდე

ასოცირებული პროფესორი

მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი

2017-2020

მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი

განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს,

2023-დღემდე

მათემატიკის ექსპერტი.

მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი

2013-დღემდე

დაწყებითი საფეხურის (I-VI) მათემატიკის ტრენერი

საქართველოს მათემატიკოსთა კავშირი

2012- დღემდე

წევრი

USAID საბაზისო განათლების პროექტი

2020-დღემდე

მათემატიკის ტრენერი

UNICEF -ის საგრანტო პროექტის - „ბავშვთა უფლებები“

2020-2023

ადგილობრივი ექსპერტი, მათემატიკის ტრენერი;

ქუთაისის აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სწავლების მეთოდიკათა დეპარტამენტი

2011-დღემდე

მათემატიკა-მათემატიკის სწავლების მიმართულების ხელმძღვანელი.

ქუთაისის აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სწავლების მეთოდიკათა კათედრის

2002-2006

დოცენტი

ქუთაისის ი. პეტრიწის სახელობის უნივერსიტეტის სწავლების მეთოდიკათა კათედრის

1998-2006

დოცენტი

ქუთაისის ი. პეტრიწის სახელობის უნივერსიტეტის მათემატიკის კათედრის

1993-1998

მასწავლებელი

ქუთაისის მოსწავლე-ახალგაზრდობის სასახლე

1986-1993

მათემატიკის წრის ხელმძღვანელი

ქუთაისის აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2011-დღემდე

პედაგოგიური ფაკულტეტის დეკანის მოადგილე

ქუთაისის ი.პეტრიწის სახელობის უნივერსიტეტი

2006-2011

ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი

ქუთაისის ი.პეტრიწის სახელობის უნივერსიტეტი

2006-2007

სწავლების ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის უფროსი

ქუთაისის ი.პეტრიწის სახელობის უნივერსიტეტი

2002-2005

პედაგოგიური ფაკულტეტის დეკანი

ქუთაისის ი.პეტრიწის სახელობის უნივერსიტეტი

1998-2005

დაწყებითი განათლების პედაგოგიკისა და მეთოდიკის კათედრის გამგე

სამეცნიერო პუბლიკაციები ბოლო 10 წელი

კრიტიკული აზროვნების განვითარება მათემატიკის გაკვეთილზე

საქართველოს მათემატიკოსთა კავშირის XIII საერთაშირისო კონფერენცია. თეზისების კრებული.2023
მ.დეისაძე

განმავითარებელი შეფასების როლი დაწყებით საფეხურზე მათემატიკის გაკვეთილზე

საქართველოს მათემატიკოსთა კავშირის XIII საერთაშირისო კონფერენცია. თეზისების კრებული.2023
მ.დეისაძე

„გეომეტრიული ალგებრის“ ზოგიერთი საკითხის შესახებ

„ელემენტარული მათემატიკა“ - პერიოდული სამეცნიერო-პედაგოგიური ჟურნალი, გვ. 45-47. 2023
მ.დეისაძე

გაყოფადობის ზოგიერთი ნიშნის ინტერპრეტაცია და გამოყენება

„ელემენტარული მათემატიკა“ - პერიოდული სამეცნიერო-პედაგოგიური ჟურნალი, გვ. 20-22. 2022
მ.დეისაძე

ციფრული საგანმანათლებლო რესურსის - „ვსწავლობთ თამაშით“ გამოყენება მათემატიკის სწავლებისას.

საერთაშორისო კონფერენცია - ადრეული განათლება და ზრუნვა, UNICEF. 2022
მ.დეისაძე

მათემატიკის გაკვეთილზე სასკოლო დაკვირვებისას გამოვლენილი გამოწვევები და მათი გადაჭრის გზები

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის X საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია, სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები. შრომების კრებული, გვ. 161-164. 2022
მ.დეისაძე

დაწყებით საფეხურზე თემატური ერთეულის - მატრიცის დაგეგმვის პრინციპები მათემატიკაში

საქართველოს მათემატიკოსთა კავშირის XII საერთაშირისო კონფერენცია. თეზისების კრებული. 2022
მ.დეისაძე

ამოცანების ამოხსნა სქემატური გამოსახვით

„ელემენტარული მათემატიკა“ - პერიოდული სამეცნიერო-პედაგოგიური ჟურნალი, გვ. 22-26. 2019
მ.დეისაძე

სამოტივაციო ამოცანის შერჩევა და მიზნის ფორმულირება მათემატიკის გაკვეთილზე

საქართველოს მათემატიკოსთა კავშირის X საერთაშირისო კონფერენცია. თეზისების კრებული. გვ. 88-89. 2019
მ.დეისაძე

Some Issues of Data Sufficiency in Problems- http://www.ss-pub.org/journals/jmss/vol-4/vol-4-issue-7-july-2018/(ISSN2411-2518,http://www.ss-pub.org j.math.stat@hotmail.com; mathstat@ss-pub.org.Science Signpost Publishing. www.ss-pub.org

Journal of Mathematics and Statistical Science, Volume 4, Issue 7, July, გვ. 281-284. 2018
მ.დეისაძე

მოსწავლეთა შეფასების მიზნით ამოცანების შედგენისას მოსალოდნელი შეცდომების შესახებ

საქართველოს მათემატიკოსთა კავშირის IX საერთაშირისო კონფერენცია. თეზისების კრებული. გვ. 104-105. 2018
მ.დეისაძე

ამოცანების ამოხსნა „ახალი ოპერაციების“ საშუალებით დაწყებით კლასებში

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის IX საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია, სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები. შრომების კრებული, გვ. 259-262. 2018
მ.დეისაძე

მათემატიკური ინდუქციის პრინციპის გამოყენებისას დაშვებული ზოგიერთი შეცდომის ანალიზი

მათემატიკა, სამეცნიერო-პოპულარული ჟურნალი, ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, N5, გვ. 61-65. 2018
მ.დეისაძე

ზოგიერთი საკითხი ნაშთიანი გაყოფის სწავლებისას დაწყებით კლასებში

საქართველოს მათემატიკოსთა კავშირის VIII საერთაშორისო კონფერენცია. თეზისების კრებული. გვ. 80-81. 2017
მ.დეისაძე

ზოგიერთი საკითხი მონაცემთა საკმარისობაზე

საქართველოს მათემატიკოსთა კავშირის VIII საერთაშორისო კონფერენცია. გვ. 80-81. 2017
მ.დეისაძე

ზოგიერთი საკითხი მათემატიკური ვიქტორინის ორგანიზების შესახებ დაწყებით კლასებში

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის VIII საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია, სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები. გვ. 285-288. 2017
მ.დეისაძე

ზოგიერთი ლოგიკური ამოცანის სწავლების შესახებ სასკოლო მათემატიკაში

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მოამბე, N2(8). გვ. 192-202. 2016
მ.დეისაძე

მათემატიკური სავარჯიშოები სხვადასხვა სააზროვნო დონეების მიხედვით

საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „განათლება, კვლევა, პრაქტიკა“ შრომები, იაკობ გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, გვ. 85-89. 2016
მ.დეისაძე

სავარჯიშოთა სისტემის შედგენა ბლუმის ტაქსონომიის მიხედვით

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის VII საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია თემაზე: „სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები,“ გვ. 284-288. 2016
მ.დეისაძე

ტესტური დავალების სახეები და მათი გამოყენება მათემატიკის სწავლებისას

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის VI საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია, სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები. შრომების კრებული, გვ.163-167. 2015
მ.დეისაძე

დე მორგანის კანონების გამოყენება ლოგიკური ამოცანების ამოხსნისას

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის VI საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია, სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები. შრომების კრებული. გვ.175-179. 2015
მ.დეისაძე

ტესტის შედგენის პრინციპები, HENTI 2015. THE FIRST INTERNATIONAL CONFERENCIES:

უმაღლესი განათლება-ახალი ტექნოლოგიები და ინოვაციები - HENTI, გვ. 92-93. 2015
მ.დეისაძე

ზოგიერთი ამოცანის ამოხსნის სქემატური გამოსახვა.

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის V საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია, სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები. შრომების კრებული, გვ.159-163 . 2014
მ.დეისაძე

გაყოფადობის ზოგიერთი ნიშნის გამოყენება დაწყებით კლასებში

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მოამბე, N3. გვ.61-67 2014
მ.დეისაძე

ამოცანების ამოხსნის სხვადასხვა ხერხები კრიტიკული აზროვნების განვითარებისათვის

ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ზუსტი და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი, N2, გვ. 85-87. 2014
მ.დეისაძე

მათემატიკური რებუსები კრიტიკული აზროვნების განვითარებისათვის

საქართველოს განათლების მეცნიერებათა აკადემია, ერთობლივი სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია, გვ. 182-186. 2013
მ.დეისაძე

წილადებზე ზოგიერთი ამოცანის გეომეტრიული ინტერპრეტირება

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის IV საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია, სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები. შრომების კრებული. გვ.147-152. 2013
მ.დეისაძე

დამატებითი სავარჯიშოები მათემატიკაში - 1 კლასი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა. 2023
მ.დეისაძე

დამატებითი სავარჯიშოები მათემატიკაში - 2 კლასი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა. 2023
მ.დეისაძე

დამატებითი სავარჯიშოები მათემატიკაში - 3 კლასი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა. 2023
მ.დეისაძე

დამატებითი სავარჯიშოები მათემატიკაში - 4 კლასი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა. 2023
მ.დეისაძე

დამატებითი სავარჯიშოები მათემატიკაში - 5 კლასი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა. 2023
მ.დეისაძე

მათემატიკა-ტესტები I კლასი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა. 2023
მ.დეისაძე

მათემატიკა-ტესტები II კლასი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა. 2023
მ.დეისაძე

მათემატიკა-ტესტები III კლასი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა. 2023
მ.დეისაძე

მათემატიკა-ტესტები IV კლასი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა. 2023
მ.დეისაძე

მათემატიკა-ტესტები V კლასი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა. 2023
მ.დეისაძე

დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლებისათვის სარეკომენდაციო წიგნი მათემატიკაში საგნის გამოცდისათვის

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა. 2021
მ.დეისაძე

დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლებისათვის სარეკომენდაციო წიგნი მათემატიკაში.

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა. 2015
მ.დეისაძე

მათემატიკის დაწყებითი კურსის თეორიული საფუძვლები (II ნაწილი)

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა.
მ.დეისაძე

მათემატიკის დაწყებითი კურსის თეორიული საფუძვლები (I ნაწილი)

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა.
მ.დეისაძე

სამეცნიერო კონფერენციები

კრიტიკული აზროვნების განვითარება მათემატიკის გაკვეთილზე

2023
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის VII საქართველოს მათემატიკოსთა კავშირის XIII საერთაშირისო კონფერენცია. თეზისების კრებული.

განმავითარებელი შეფასების როლი დაწყებით საფეხურზე მათემატიკის გაკვეთილზე

2023
საქართველოს მათემატიკოსთა კავშირის XIII საერთაშირისო კონფერენცია. თეზისების კრებული.

ციფრული საგანმანათლებლო რესურსის - „ვსწავლობთ თამაშით“ გამოყენება მათემატიკის სწავლებისას.

2022
საერთაშორისო კონფერენცია - ადრეული განათლება და ზრუნვა, UNICEF

მათემატიკის გაკვეთილზე სასკოლო დაკვირვებისას გამოვლენილი გამოწვევები და მათი გადაჭრის გზები

2022
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის X საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია, სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები. შრომების კრებული, გვ. 161-164

დაწყებით საფეხურზე თემატური ერთეულის - მატრიცის დაგეგმვის პრინციპები მათემატიკაში

2022
საქართველოს მათემატიკოსთა კავშირის XII საერთაშირისო კონფერენცია. თეზისების კრებული.

კომპლექსური დავალების როლი კრიტიკული აზროვნების განვითარებისათვის

2021
საქართველოს მათემატიკოსთა კავშირის XI საერთაშირისო კონფერენცია. თეზისების კრებული. გვ. 68-69

სამოტივაციო ამოცანის შერჩევა და მიზნის ფორმულირება მათემატიკის გაკვეთილზე

2019
საქართველოს მათემატიკოსთა კავშირის X საერთაშირისო კონფერენცია. თეზისების კრებული. გვ. 88-89

მოსწავლეთა შეფასების მიზნით ამოცანების შედგენისას მოსალოდნელი შეცდომების შესახებ

2018
საქართველოს მათემატიკოსთა კავშირის IX საერთაშირისო კონფერენცია. თეზისების კრებული. გვ. 104-105.

ამოცანების ამოხსნა „ახალი ოპერაციების“ საშუალებით დაწყებით კლასებში

2018
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის IX საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია, სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები. შრომების კრებული, გვ. 259-262

ზოგიერთი საკითხი ნაშთიანი გაყოფის სწავლებისას დაწყებით კლასებში

2018
საქართველოს მათემატიკოსთა კავშირის VIII საერთაშორისო კონფერენცია. თეზისების კრებული. გვ. 80-81

ზოგიერთი საკითხი მონაცემთა საკმარისობაზე

2017
საქართველოს მათემატიკოსთა კავშირის VIII საერთაშორისო კონფერენცია. თეზისების კრებული. გვ. 80-81

ზოგიერთი საკითხი მათემატიკური ვიქტორინის ორგანიზების შესახებ დაწყებით კლასებში

2017
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის VIII საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია, სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები. გვ. 285-288

მათემატიკური სავარჯიშოები სხვადასხვა სააზროვნო დონეების მიხედვით

2016
საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „განათლება, კვლევა, პრაქტიკა“ შრომები, იაკობ გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, გვ. 85-89

ტესტური დავალების სახეები და მათი გამოყენება მათემატიკის სწავლებისას

2015
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის VI საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია, სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები. შრომების კრებული, გვ.163-167.

დე მორგანის კანონების გამოყენება ლოგიკური ამოცანების ამოხსნისას

2015
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის VI საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია, სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები. შრომების კრებული. გვ.175-179.

ტესტის შედგენის პრინციპები, HENTI 2015. THE FIRST INTERNATIONAL CONFERENCIES:

2015
უმაღლესი განათლება-ახალი ტექნოლოგიები და ინოვაციები - HENTI, გვ. 92-93.

ზოგიერთი ამოცანის ამოხსნის სქემატური გამოსახვა.

2014
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის V საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია, სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები. შრომების კრებული, გვ.159-163

მათემატიკური რებუსები კრიტიკული აზროვნების განვითარებისათვის

2013
საქართველოს განათლების მეცნიერებათა აკადემია, ერთობლივი სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია, გვ. 182-186

წილადებზე ზოგიერთი ამოცანის გეომეტრიული ინტერპრეტირება

2013
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის IV საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია, სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები. შრომების კრებული. გვ.147-152

პროექტები და გრანტები

უმაღლესი განათლება-ახალი ტექნოლოგიები და ინოვაციები

01-02.05, 2015 წ.
ქუთაისი, საქართველო, HENTI 2015

ბავშვთა უფლებების ცენტრის ცოდნის ცენტრად დაფუძნება ინკლუზიური და ბავშვთა უფლებებზე ორიენტირებული ცოდნის, დამოკიდებულებებისა და პრაქტიკის დასანერგად

2021-2023
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი UNICEF, ადგილობრივი ექსპერტი

საბაზისო განათლების პროგრამა

2020-2023
USAID, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

ტრენინგები და სემინარები

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პროფესიული წვრთნისა და უწყვეტი განათლების ცენტრი

01-03.02, 2014 წ.
„სწავლების ინტერაქტიური მეთოდები“

განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო

2023
ონლაინ ვებინარები: კურიკულუმების შედგენის პრინციპები; განმავითარებელი შეფასების რუბრიკები

„საბაზისო განათლების პროგრამა“ (USAID

2020-23
პროგრამის ფარგლებში გავლილი და მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების მიზნით ჩატარებული მოდულები: კრიტიკული აზროვნებისა და პრობლემის გადაჭრის უნარზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესი; დიფერენცირებული სწავლება; რემედიაცია; განმავითარებელი შეფასება; სწავლების უნივერსალური დიზაინი; სწავლების მრავალშრიანი მოდელი; სასკოლო კურიკულუმი, საგნობრივი კურიკულუმის შექმნის პრინციპები

პროგრამის „უნივერსიტეტის შესაძლებლობების გაძლიერება ინკლუზიური, სკოლამდელი და ზოგადი განათლების მხარდასაჭერად“ (UNICEF) ფარგლებში განხორციელებული ტრენინგ-კურსები:

2022-23
დაწევისა და დაჩქარებული სწავლების კურიკულუმი - მათემატიკის მოდული

პროგრამის „უნივერსიტეტის შესაძლებლობების გაძლიერება ინკლუზიური, სკოლამდელი და ზოგადი განათლების მხარდასაჭერად“ (UNICEF) ფარგლებში გავლილი კურსები:

2020-23
ინკლუზიური განათლება, სწავლების უნივერსალური დიზაინი; უსაფრთხო სასწავლო გარემო. სოციალური მუშაკისა და სკოლის ფსიქოლოგის როლისა და სახელმძღვანელოს გაცნობა (2 საათი); ეროვნული კურიკულუმი; დაწევისა და დაჩქარებული სწავლების კურიკულუმი - მათემატიკის მოდული

მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ცენტრის ფარგლებში:

2012-2022
მათემატიკის საგნობრივი ტრენინგები საქართველოს სხვადასხვა ქალაქებში. ონლაინ ინსტრუმენტების გამოყენება მათემატიკის გაკვეთილებზე ონლაინ ტრენინგები - დაწყებით საფეხურზე მათემატიკის სწავლების აქტუალური საკითხები

მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ცენტრის ფარგლებში:

2017
საგაკვეთილო გარე დაკვირვება

მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ცენტრის ფარგლებში:

2017
კონფლიქტების პრევენცია და მათი გადაჭრის სტრატეგიები

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2012
პროფესიული წვრთნის, გადამზადების და უწყვეტი განათლება-ინტერაქტიული სწავლების ხერხები.