ქართული

გიორგი ბერძულიშვილი

profile-pic

განათლება

ალ.წულუკიძის სახელობის ქუთაისის სახელმწიფო პედაგოგიური ინსტიტუტი

1985 წ.

მათემატიკა

ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

1991 წ.

ასპირანტი პედაგოგიკის თეორიის და ისტორიის და მათემატიკის სწავლების მეთოდიკის სპეციალობით

ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

1991 წ.

პედაგოგიკის მეცნიერებათა კანდიდატის სამეცნიერო ხარისხი

აკადემიური/სამეცნიერო ხარისხი

განათლების დოქტორი

სამუშაო გამოცდილება

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2014-2018

პროფესორი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2018 დღემდე

პროფესორი

თერჯოლის მუნიციპალიტეტის საკრებულო

2014-208

საკრებულოს საფინანსო-საბიუჯეტო კომისიის თავმჯდომარე

საქართველოს განათლების და მეცნიერების სამინისტრო. ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრი

2022 დღემდე

ზოგადი განათლების მათემატიკის საგნობრივი ექსპერტი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2011 დღემდე

სასწავლო პროცესის კონტროლის და მონიტორინგის განყოფილების უფროსი

სამეცნიერო პუბლიკაციები ბოლო 10 წელი

საქართველო დაწყებითი კლასების მათემატიკის ამოცანებში.

მონოგრაფია. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა.ქუთაისი. 2023 წელი. 384 გვ.
გ.ბერძულიშვილი, გ. ბრეგაძე, თ.დოგრაშვილი, ი.გოგიბერიძე ი. ჩხიკვაძე

განმავითარებელი და საძიებო ტექსტური ალგებრული ამოცანების ამოხსნის სწავლება საშუალო სკოლაში. I ნაწილი.

მონოგრაფია. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა.ქუთაისი. 2022 წელი. 319 გვ.
ი. ჩხიკვაძე, გ.ბერძულიშვილი

საშუალო სკოლაში არასტანდარტული მათემატიკური ამოცანების ამოხსნის ზოგიერთი მეთოდიკური ასპექტი.

მონოგრაფია. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა.ქუთაისი. 2021 წელი. 360 გვ
გ.ბერძულიშვილი, გ.ბრეგაძე,

საძიებო და საოლიმპიადო ათემატიკური ამოცანები დაწყებით კლასებში (I-VI კლასები).

მონოგრაფია. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა.ქუთაისი. 2021 წელი. 232 გვ
გ.ბერძულიშვილი, გ. ბრეგაძე, თ.დოგრაშვილი, ი.გოგიბერიძე

მათემატიკის სწავლების მეთოდიკა.

მონოგრაფია. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა.ქუთაისი. 2019 წელი. 348 გვ
გ.ბერძულიშვილი, ბ. ბაკურაძე

საოლიმპიადო მათემატიკური ამოცანების ამოხსნის სწავლების სპეციალური მეთოდიკა.

მონოგრაფია. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა.ქუთაისი. 2019 წელი. 536 გვ
გ.ბერძულიშვილი, გ.ბრეგაძე, გ.მარგველაშვილი

სასკოლო და საოლიმპიადო ამოცანების ამოხსნის მეთოდები.

მონოგრაფია. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა.ქუთაისი. 2018 წელი. 546 გვ
გ.ბერძულიშვილი

წარმოსახვითი რიცხვებით გეომეტრიის სწავლების მეთოდიკური თავისებურებები.

მონოგრაფია. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა.ქუთაისი. 2018 წელი. 304 გვ
გ.ბერძულიშვილი, გ.ბრეგაძე

საოლიმპიადო მათემატიკურ ამოცანათა ამოხსნის პრაქტიკული ჩვევების ფორმირება საჯარო სკოლების მეორე საფეხურზე

მონოგრაფია. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა.ქუთაისი. 2017 წელი. 404 გვ
გ.ბერძულიშვილი, გ.ბრეგაძე

საოლიმპიადო მათემატიკური ამოცანები დაწყებით კლასებში

მონოგრაფია. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა.თბილისი. 2016 წელი. 680 გვ.
გ.ბერძულიშვილი, გ.ბრეგაძე

2017 წელი საოლიმპიადო ამოცანებში და არა მარტო.

მონოგრაფია. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა.ქუთაისი. 2016 წელი. 204 გვ.
გ.ბერძულიშვილი, გ.ბრეგაძე

მათემატიკური ამოცანების ამოხსნის სპეციალური ხერხების სწავლების მეთოდიკური თავისებურებები. 268 გვერდი.

მონოგრაფია. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა.ქუთაისი. 2016 წელი. 268 გვ.
გ.ბერძულიშვილი, გ.ბრეგაძე

სიმრავლეთა და ალბათობის თეორიის ელემენტების სწავლება მათემატიკის სასკოლო კურსში.

მონოგრაფია. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა.ქუთაისი. 2014 წელი. 248 გვ.
გ.ბერძულიშვილი, ნ.ონიანი-საღინაძე, ბ.ბაკურაძე

ხდომილობის ალბათობის გამოთვლის ერთი ხერხის შესახებ

ინტელექტი. 1(45). 2013. გვ.37-39.
გ. ბერძულიშვილი

მოდულის შემცველი განტოლებების, უტოლობების და მათი სისტემების ამოხსნის სპეციალური ხერხების სწავლების მეთოდიკა საშუალო სკოლის მათემატიკის კურსში. (II ნაწილი)

ინტელექტი. 2(46). 2013. გვ.70-73.
გ.ბერძულიშვილი, გ.ბრეგაძე

მოდულის შემცველი განტოლებების, უტოლობების და მათი სისტემების ამოხსნის სპეციალური ხერხების სწავლების მეთოდიკა საშუალო სკოლის მათემატიკის კურსში. (I ნაწილი)

ინტელექტი. 2(46). 2013. გვ.74-77.
გ.ბერძულიშვილი, გ.ბრეგაძე

საგანთაშორისი კავშირების შინაარსის მქონე ამოცანები დაწყებით კლასებში და სასწავლო პროცესის მართვა

ინტელექტი. 3(47). 2013. გვ.36-39.
გ.ბერძულიშვილი, ი.გოგიბერიძე, თ.დოგრაშვილი

დაწყებით კლასებში საგანთაშორისი კავშირების შინაარსის მქონე სიტუაციების რეგულირება, რეალიზება და კონტროლი

ინტელექტი. 3(47). 2013. გვ.33-35.
გ.ბერძულიშვილი, ი.გოგიბერიძე, თ.დოგრაშვილი

საგანთაშორისი და შიგასაგნობრივი კავშირების შინაარსის მქონე ამოცანები საჯარო სკოლის მეორე საფეხურზე. (I ნაწილი)

ინტელექტი. 1(49). 2014. გვ.14-17
გ. ბერძულიშვილი, ი. გოგიბერიძე, თ. დოგრაშვილი

საგანთაშორისი და შიგასაგნობრივი კავშირების შინაარსის მქონე ამოცანები საჯარო სკოლის მეორე საფეხურზე. (II ნაწილი)

ინტელექტი. 1(49). 2014. გვ.18-21
გ. ბერძულიშვილი, ი. გოგიბერიძე, თ. დოგრაშვილი

საგანთაშორისი კავშირების შინაარსის მქონე ზოგიერთი საკითხის სწავლება ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის მესამე საფეხურზე. 1. სკალარული და ვექტორული ნამრავლის შემოღების ერთი ხერხის შესახებ

ინტელექტი. 3(50). 2014. გვ.28-31
გ. ბერძულიშვილი, ი.გოგიბერიძე, თ. დოგრაშვილი

საგანთაშორისი კავშირების შინაარსის მქონე ზოგიერთი საკითხის სწავლება ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის მესამე საფეხურზე. 2. სივრცეში მობრუნებისა და მობრუნებათა კომპოზიციის შემოღების ერთი ხერხის შესახებ

ინტელექტი. 3(50). 2014. გვ.32-35
გ. ბერძულიშვილი, ი.გოგიბერიძე, თ. დოგრაშვილი

განტოლებათა სისტემების გამოყენება კუბური ფუნქციის მაქსიმუმებისა და მინიმუმების პოვნისას

ინტელექტი. 1(51). 2015. გვ. 15-18
გ. ბერძულიშვილი, გ.ბრეგაძე, ნ. ონიანი–საღინაძე

განტოლებები და განტოლებათა სისტემები ფუნქციათა სუპერპოზიციით და მათი ამოხსნის სპეციალური ხერხების მეთოდიკური თავისებურებები

ინტელექტი. 1(51). 2015. გვ. 12-14
გ. ბერძულიშვილი, გ.ბრეგაძე, ნ. ონიანი–საღინაძე

თანამამრავლის შეცვლის მეთოდის გამოყენება მოდულის შემცველი განტოლებებისა და უტოლობების ამოხსნისას

ინტელექტი. 2(52). 2015. გვ. 32–35
გ.ბერძულიშვილი, გ.ბრეგაძე, ნ.ონიანი–საღინაძე

თანამამრავლის შეცვლის მეთოდის გამოყენება ირაციონალური განტოლებებისა და უტოლობების ამოხსნისას

ინტელექტი. 2(52). 2015. გვ. 28–31
გ.ბერძულიშვილი, გ.ბრეგაძე, ნ.ონიანი–საღინაძე

თანამამრავლის შეცვლის მეთოდის გამოყენება ლოგარითმელი განტოლებებისა და უტოლობების ამოხსნისას

ინტელექტი. 1(54). 2016. გვ. 26–29
გ.ბერძულიშვილი, გ.ბრეგაძე, ნ.ონიანი–საღინაძე

თანამამრავლის შეცვლის მეთოდის გამოყენება მაჩვენებლიანი განტოლებებისა და უტოლობების ამოხსნისას

ინტელექტი. 1(54). 2016. გვ. 23–25
გ.ბერძულიშვილი, გ.ბრეგაძე, ნ.ონიანი–საღინაძე

ტრიგონომეტრიულ განტოლებათა და უტოლობათა ამოხსნისას გამოყენებული ზოგიერთი არასტანდარტული ხერხის შესახებ. (ნაწილი II).

ინტელექტი. 3(56). 2016. გვ. 12–16
გ.ბერძულიშვილი, ი.გოქაძე

ტრიგონომეტრიულ განტოლებათა და უტოლობათა ამოხსნისას გამოყენებული ზოგიერთი არასტანდარტული ხერხის შესახებ. (ნაწილი I).

ინტელექტი. 3(56). 2016. გვ. 17–21
გ.ბერძულიშვილი, ი.გოქაძე

ფუნქციებთან დაკავშირებული საოლიმპიადო ამოცანების ამოხსნის ზოგიერთი სპეციალური ხერხი

საქართველოს განათლების მეცნიერებათა აკადემიის „მოამბე“. 1(16). 2017. გვ.48-53.
გ.ბერძულიშვილი

დაწყებითი კლასების მათემატიკის სასკოლო კურსში ამოცანების ამოხსნის ზოგიერთი სპეციალური ხერხი (ნაწილი II).

ინტელექტი. 1(57). 2017. გვ. 83–86
გ. ბერძულიშვილი, ნ. ონიანი–საღინაძე

დაწყებითი კლასების მათემატიკის სასკოლო კურსში ამოცანების ამოხსნის ზოგიერთი სპეციალური ხერხი (ნაწილი I).

ინტელექტი. 1(57). 2017. გვ. 79–82
გ. ბერძულიშვილი, ნ. ონიანი–საღინაძე

საგანთაშორისი კავშირების გამოყენება ერთი სახის საოლიმპიადო მათემატიკური ამოცანების ამოხსნის დროს (ნაწილი II).

ინტელექტი 1(57). 2017. გვ. 46–50
გ.ბერძულიშვილი, ი.გოქაძე

საგანთაშორისი კავშირების გამოყენება ერთი სახის საოლიმპიადო მათემატიკური ამოცანების ამოხსნის დროს (ნაწილი I).

ინტელექტი 1(57). 2017. გვ. 42–45
გ.ბერძულიშვილი, ი.გოქაძე

ინვარიანტების და ნახევრადინვარიანტების მეთოდის გამოყენებით გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნის სწავლების მეთოდიკური თავისებურებები საშუალო სკოლაში

ინტელექტი 2(58). 2017. გვ. 53-57
გ.ბერძულიშვილი თ. წერეთელი

ფართობისა და მოცულობის მეთოდის გამოყენებით არასტანდარტული გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნის სწავლება საშუალო სკოლაში.

ინტელექტი 2(58). 2017. გვ. 58-62
გ.ბერძულიშვილი თ. წერეთელი

გეომეტრიული შინაარსის ამოცანების ამოხსნა დირიხლეს პრინციპით და მისი სწავლება საშუალო სკოლაში

ინტელექტი 2(58). 2017. გვ. 63-67
გ.ბერძულიშვილი თ. წერეთელი

ანალოგია და მისი გამოყენება დაწყებითი კლასების მათემატიკის სასკოლო კურსში

ინტელექტი 3(59). 2017. გვ. 26-29
გ.ბერძულიშვილი, მ.გოგაძე

საოლიმპადო ალგებრული ამოცანების გეომეტრიული ინტერპრეტაცია. (ნაწილი II)

ინტელექტი 3(59). 2017. გვ. 17-21
გ.ბერძულიშვილი, ი.გოქაძე, გ.ბრეგაძე

საოლიმპადო ალგებრული ამოცანების გეომეტრიული ინტერპრეტაცია. (ნაწილი I)

ინტელექტი 3(59). 2017. გვ. 22-25
გ.ბერძულიშვილი, ი.გოქაძე, გ.ბრეგაძე

კომპლექსურ რიცხვთა გამოყენება პლანიმეტრიის ზოგიერთი თეორემის დამტკიცებისას (II ნაწილი)

ინტელექტი 1(60). 2017. გვ. 30-34
გ.ბერძულიშვილი, ბ.ბაკურაძე, გ,ბრეგაძე

კომპლექსურ რიცხვთა გამოყენება პლანიმეტრიის ზოგიერთი თეორემის დამტკიცებისას (I ნაწილი)

ინტელექტი 1(60). 2017. გვ. 26-29
გ.ბერძულიშვილი, ბ.ბაკურაძე, გ,ბრეგაძე

ოთხკუთხედის ელემენტებს შორის ზოგიერთი მეტრული თანაფარდობის დადგენის ერთი არასტანდარტული ხერხი

საქართველოს განათლების მეცნიერებათა აკადემიის „მოამბე“. 1(17). 2018. გვ. 38-43
გ.ბერძულიშვილი, ბ.ბაკურაძე, გ,ბრეგაძე

განუსაზღვრელი ანუ უსასრულოდ დაშვების მეთოდით საოლიმპიადო ამოცანების ამოხსნის მეთოდური თავისებურებები

ინტელექტი 1(63). 2019. გვ. 34-37
გ.ბერძულიშვილი, გ,ბრეგაძე, გ.მარგველაშვილი

შემთხვევითი გადარჩევის მეთოდის გამოყენება მათემატიკის საოლიმპიადო ამოცანების ამოხსნის დროს

ინტელექტი 1(63). 2019. გვ. 38-43
გ.ბერძულიშვილი, გ,ბრეგაძე, გ.მარგველაშვილი

საგათაშორისი კავშირების გამოყენება განმავითარებელი სწავლებისას დაწყებით კლასებში

განათლების მეცნიერებათა აკადემიის „მოამბე“. 2019.
გ. ბერძულიშვილი, თ. დოგრაშვილი

ფინანსური განათლების კომპონენტების შემცველი ამოცანები მათემატიკის გაკვეთილებზე დაწყებით კლასებში და მათი სწავლების მეთოდიკური ასპექტები

ცხუმ-აფხაზეთის მეცნიერებათა აკადემიის შრომები. 2019.
გ.ბერძულიშვილი, თ. დოგრაშვილი, ი. გოგიბერიძე

არასტანდარტული ამოცანები რიცხვთა გაყოფადობაზე და მათი ამოხსნის მეთოდიკური თავისებურებები (II ნაწილი)

ინტელექტი 2020.
გ. ბერძულიშვილი, ნანა ონიანი-საღინაძე

არასტანდარტული ამოცანები რიცხვთა გაყოფადობაზე და მათი ამოხსნის მეთოდიკური თავისებურებები (I ნაწილი)

ინტელექტი 2020.
გ. ბერძულიშვილი, ნანა ონიანი-საღინაძე

საძიებო მათემატიკური ამოცანების ამოხსნის სწავლების აუცილებლობა დაწყებით კლასებში

განათლების მეცნიერებათა აკადემიის „მოამბე“. 2020.
გ. ბერძულიშვილი, გ. ბრეგაძე

ალბათობის თეორიის ზოგიერთი ამოცანის ამოხსნის მეთოდური თავისებურებები

განათლების მეცნიერებათა აკადემიის „მოამბე“. 2020
გ.ბერძულიშვილი, ბ.ბაკურაძე

ACTIVE TEACHING USING THE SYSTEMS OF MATHEMATICAL PROBLEMS WITH THE ENVIRONMENTAL CONTENTS AND HAVING THE CROSS-DISCIPLINARY LINKSFOR PUPILS IN PRIMARY SCHOOL (Part II)

ეკოლოგიის მეცნიერებათა აკადემიის შრომები. 2020.
Giorgi Berdzulishvili, Tamar Dograshvili, Irine Gogiberidze

ACTIVE TEACHING USING THE SYSTEMS OF MATHEMATICAL PROBLEMS WITH THE ENVIRONMENTAL CONTENTS AND HAVING THE CROSS-DISCIPLINARY LINKSFOR PUPILS IN PRIMARY SCHOOL (Part I)

ეკოლოგიის მეცნიერებათა აკადემიის შრომები. 2020.
Giorgi Berdzulishvili, Tamar Dograshvili, Irine Gogiberidze

მათემატიკის საოლიმპიადო ამოცანები გამოსახულებათა უდიდეს საერთო გამყოფის პოვნაზე და მათი ამოხსნის სწავლების სპეციალური მეთოდიკა

ინტელექტი 2021
გ. ბერძულიშვილი, ნ. ონიანი–საღინაძე

განტოლებით ან წრფივ განტოლებათა სისტემების გამოყენებით განმავითარებელი და საძიებო ტექსტური ამოცანების შედგენის მეთოდური თავისებურებები

ინტელექტი 2021
ი. ჩხიკვაძე, გ.ბერძულიშვილი

განტოლებების, უტოლობების და შერეული სისტემების გამოყენებით განმავითარებელი და საძიებო ტექსტური ამოცანების შედგენის მეთოდური თავისებურებები

ინტელექტი 2021
ი. ჩხიკვაძე, გ.ბერძულიშვილი

არასტანდარტული ამოცანების ერთი სახე საშუალო სკოლაში II ნაწილი

ინტელექტი 2021
გ. ბერძულიშვილი, ნ. ონიანი–საღინაძე

არასტანდარტული ამოცანების ერთი სახე საშუალო სკოლაში I ნაწილი

ინტელექტი 2021
გ. ბერძულიშვილი, ნ. ონიანი–საღინაძე

განტოლებების, უტოლობების და შერეული სისტემების გამოყენებით განმავითარებელი და საძიებო ტექსტური ამოცანების შედგენის მეთოდური თავისებურებები

ინტელექტი 2021
ი. ჩხიკვაძე, გ.ბერძულიშვილი

განტოლებით ან წრფივ განტოლებათა სისტემების გამოყენებით განმავითარებელი და საძიებო ტექსტური ამოცანების შედგენის მეთოდური თავისებურებები

ინტელექტი 2021
ი. ჩხიკვაძე, გ.ბერძულიშვილი

გრაფები დაწყებითი კლასების მათემატიკის სასკოლო კურსში

განათლების მეცნიერებათა აკადემიის „მოამბე“. 2021.
გ.ბერძულიშვილი, თ. დოგრაშვილი, ი. გოგიბერიძე

საძიებო და საოლიმპიადო ამოცანები რიცხვთა გაყოფადობასა და ნაშთებზე

განათლების მეცნიერებათა აკადემიის „მოამბე“. 2021.
გ.ბერძულიშვილი, ბ.ბაკურაძე, გ,ბრეგაძე

რიცხვთა შედარების და შემთხვევათა ანალიზის გამოყენება ტექსტური ამოცანების ამოხსნისას დაწყებით კლასებში

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის „მოამბე“. 2022.
გ.ბერძულიშვილი, გ.ბრეგაძე, თ.დოგრაშვილი, ი.გოგიბერიძე, ი.ჩხიკვაძე

განმავითარებელი და საძიებო ტექსტური ამოცანები კონცენტრაციასა და მინარევებზე

ინტელექტი 2022
ი. ჩხიკვაძე, გ.ბერძულიშვილი

განმავითარებელი და საძიებო ტექსტური ამოცანები მუშაობაზე და შრომის ნაყოფიერებაზე და მათი ამოხსნის მეთოდური თავისებურებები

ინტელექტი 2022
ი. ჩხიკვაძე, გ.ბერძულიშვილი

განმავითარებელი და საძიებო ეკონომიკური და ფინანსური შინაარსის ტექსტური ამოცანების ამოხსნის მეთოდური თავისებურებები

ინტელექტი 2022
ი. ჩხიკვაძე, გ.ბერძულიშვილი

მათემატიკის მასწავლებელების მოსამზადებელ საუნივერსიტე-ტო კურიკულუმებში საძიებო მათემატიკური ამოცანების სწავლების ჩართვის აუცილებ-ლობის შესახებ

განათლების მეცნიერებათა აკადემიის „მოამბე“. 2023.
გ.ბერძულიშვილი

უმცროსკლასელთა ეკოლოგიური აღზრდა საგანთაშორისი კავშირების გამოყენებით

საქართველოს ეკოლოგიურ მეცნიერებათა აკადემიის, VI საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის შრომები.2018. გვ.348-352
გ.ბერძულიშვილი, თ.დოგრაშვილი, ი.გოგიბერიძე

სასწავლო ეკოლოგიური ექსკურსიები დაწყებით კლასებში

საქართველოს ეკოლოგიურ მეცნიერებათა აკადემიის, VI საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის შრომები.2018. გვ.353-358
გ.ბერძულიშვილი, თ.დოგრაშვილი, ი.გოგიბერიძე

უმცროსკლასელთა აქტიური სწავლება განმავითარებელი და საგანთაშორისი კავშირების მქონე ეკოლოგიური შინაარსის მათემატიკურ ამოცანათა სისტემებით

თსუ ახალგაზრდა მეცნიერთა II საერთაშორისო სიმპოზიუმის შრომები. გვ. 51-52.
გ.ბერძულიშვილი, თ.დოგრაშვილი

სამეცნიერო კონფერენციები

ვარლამ ქელბაქიანი–დიდი სულის ადამიანი, მომავლის არქიტექტორი, მასწავლებელი და მეგობარი

2013
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის, ქუთაისის უნივერსიტეტის და საქართველოს განათლების მეცნიერებათა აკადემიის ერთობლივი სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია მიძღვნილი პროფესორ ვალერიან ქელბაქიანის დაბადებიდან 80 წლისთავისადმი. საქართველო,ქუთაისი

ალბათობის თეორიისა და კომბინატორიკის ცნებების გამოყენება გეომეტრიული მასალის გავლის დროს დაწყებითი კლასების მათემატიკის კურსში

2013
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის, ქუთაისის უნივერსიტეტის და საქართველოს განათლების მეცნიერებათა აკადემიის ერთობლივი სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია მიძღვნილი პროფესორ ვალერიან ქელბაქიანის დაბადებიდან 80 წლისთავისადმი. საქართველო,ქუთაისი

მათემატიკისა და ბუნებისმეტყველების საგანთაშორისი კავშირების შინაარსის მქონე ამოცანების სწავლების მეთოდური თავისებურებები დაწყებით კლასებში

2013
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის, ქუთაისის უნივერსიტეტის და საქართველოს განათლების მეცნიერებათა აკადემიის ერთობლივი სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია მიძღვნილი პროფესორ ვალერიან ქელბაქიანის დაბადებიდან 80 წლისთავისადმი. საქართველო,ქუთაისი

უმცროსკლასელთა ეკოლოგიური აღზრდა საგანთაშორისი კავშირების გამოყენებით

2018
საქართველოს მეცნიერებათა ეროვნული აკადემიის, საქართველოს სამოციქულო მართლ-მადიდებელი ეკლესიის, საქართველოს ეკოლოგიურ მეცნიერებათა აკადემიის, ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის, თსუ მიხეილ ნოდიას სახელობის გეოფიზიკის ინსტიტუტის VI საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ,,ეკოლოგიის თანამედროვე პრობლემები“. საქართველო,ქუთაისი

სასწავლო ეკოლოგიური ექსკურსიები დაწყებით კლასებში

2018
საქართველოს მეცნიერებათა ეროვნული აკადემიის, საქართველოს სამოციქულო მართლ-მადიდებელი ეკლესიის, საქართველოს ეკოლოგიურ მეცნიერებათა აკადემიის, ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის, თსუ მიხეილ ნოდიას სახელობის გეოფიზიკის ინსტიტუტის VI საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ,,ეკოლოგიის თანამედროვე პრობლემები“. საქართველო,ქუთაისი

უმცროსკლასელთა აქტიური სწავლება განმავითარებელი და საგანთაშორისი კავშირების მქონე ეკოლოგიური შინაარსის მათემატიკურ ამოცანათა სისტემებით

2018
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ახალგაზრდა მეცნიერთა II საერთაშორისო სიმპოზიუმი ჰუმანიტარულ მეცნიერებებში. საქართველო. თბილისი

ერთი სახის საოლიმპიადო ამოცანები მათემატიკის სასკოლო კურსში და მათი ამოხსნის სწავლების მეთოდიკური თავისებურებანი

2018
საქართველოს მათემატიკოსთა კავშირის IX ყოველწლიური საერთაშორისო კონფერენცია. საქართველო. ბათუმი

უმცროსკლასელთა აქტიური სწავლება განმავითარებელი და საგანთაშორისი კავშირების მქონე ბუნებისდაცვითი და ეკოლოგიური შინაარსის მათემატიკურ ამოცანათა სისტემებით და ბავშვთა უფლებები

2020
გაეროს ბავშვთა ფონდის საერთაშორისო კონფერენცია „ბავშვთა უფლებების დაცვა“. საქართველო,ქუთაისი

დაწყებით კლასებში საგანთაშორისი კაშირების შინაარსის მქონე მათემატიკურ ამოცანათა სისტემები ცხოვრების ჯანსაღი წესზე და ბავშვთა უფლებები

2020
გაეროს ბავშვთა ფონდის საერთაშორისო კონფერენცია „ბავშვთა უფლებების დაცვა“. საქართველო,ქუთაისი

ACTIVE TEACHING USING THE SYSTEMS OF MATHEMATICAL PROBLEMS WITH THE ENVIRONMENTAL CONTENTS AND HAVING THE CROSS- DISCIPLINARY LINKS FOR PUPILS IN PRIMARY SCHOOL (Part II)

2020
ეკოლოგიის მეცნიერებათა აკადემიის მეშვიდე საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია. საქართველო. თელავი.

ACTIVE TEACHING USING THE SYSTEMS OF MATHEMATICAL PROBLEMS WITH THE ENVIRONMENTAL CONTENTS AND HAVING THE CROSS- DISCIPLINARY LINKS FOR PUPILS IN PRIMARY SCHOOL (Part I)

2020
ეკოლოგიის მეცნიერებათა აკადემიის მეშვიდე საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია. საქართველო. თელავი.

ეკონომიკური შინაარსის მათემატიკური ამოცანები დაწყებით კლასებშიდა ბავშვთა უფლებები

2021
გაეროს ბავშვთა ფონდის საერთაშორისო კონფერენცია „ბავშვთა უფლებების დაცვა“. საქართველო. ბათუმი

უმცროსკლასელთა აქტიური სწავლება განმავითარებელი და საგანთაშორისი კავშირების შინაარსის მქონე მათემატიკურ ამოცანათა სისტემებით ჯანმრთელკვებაზე და ბავშვთა უფლებები

2021
გაეროს ბავშვთა ფონდის საერთაშორისო კონფერენცია „ბავშვთა უფლებების დაცვა“. საქართველო. ბათუმი

On teaching the solution of anon-standard functional equation of one type in the secondary school

2023
საქართველოს მათემატიკოსთა XIII ყრილობა. საქართველო. ბათუმი

პროექტები და გრანტები

„სტუდენტთა აქტიური სწავლება ბუნებისმეტყველებაში“

2010-2012
„Student Active Learning in Science“ (Tempus Project №511275-TEMPUS-1-GE-TEMPUS-JPCR) კოორდინატორი.პროექტი დააფინანსა ევროკავშირმა

საქართველოში მათემატიკის სწავლების მდგომარეობა 1880-1900 წლებში და ვასილ ყიფიანის „დაწყებითი ალგებრა“. № ATSU/10427

2010-2011
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. პროექტის ხელმძღვანელი

საგანთაშორისი და შიგასაგნობრივი კავშირების შინაარსის მქონე ამოცანათა სისტემები საჯარო სკოლების სასწავლო პრაქტიკაში და მათი შედგენის მეთოდოლოგია № ATSU/14

2012-2014
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. პროექტის ხელმძღვანელი

განმავითარებელი და საძიებო ტექსტური ამოცანების სასწავლო პროცესში ჩართვის და სწავლების მეთოდური თავისებურებები უმცროსკლასელებთან (I-III კლასები) № ATSU/04/02

2021-2022
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. პროექტის ხელმძღვანელი

უმცროსკლასელთა (I-III კლასები) აქტიური სწავლება განმავითარებელი და საგანთაშორისი კავშირების მქონე მათემატიკური ამოცანებით №YS 17_80

2017-2020
შოთა რუსთაველის სახელობის საქართველოს ეროვნული სამეცნიერო ფონდი. პროექტის მენტორი

საძიებო და საოლიმპიადო მათემატიკური ამოცანები დაწყებით კლასებში (I-VI კლასები). №NSP-21-457

2021-2022
შოთა რუსთაველის სახელობის საქართველოს ეროვნული სამეცნიერო ფონდი. პროექტის ხელმძღვანელი

მეცნიერების პოპულარიზაციისათვის მიზნობრივი საგრანტო კონკურსი „მათემატიკის აკადემია“ №SPG-22-161

2022-2023
შოთა რუსთაველის სახელობის საქართველოს ეროვნული სამეცნიერო ფონდი. პროექტის ხელმძღვანელი

ზოგიერთი სახის არასტანდარტული ამოცანების ამოხსნის და შედგენის ურთიერთკავშირში სწავლება VIII-XII კლასებში. №SCR-22-115

2022-2023
შოთა რუსთაველის სახელობის საქართველოს ეროვნული სამეცნიერო ფონდი. პროექტის ხელმძღვანელი

საქართველო დაწყებითი კლასების მათემატიკის ამოცანებში. №SP-22-414

2022-2023
შოთა რუსთაველის სახელობის საქართველოს ეროვნული სამეცნიერო ფონდი. პროექტის ხელმძღვანელი

ფუნქციები არასტანდარტულ ამოცანებში. №SCR-23-082

2023-2024
შოთა რუსთაველის სახელობის საქართველოს ეროვნული სამეცნიერო ფონდი. პროექტის ხელმძღვანელი

ტრენინგები და სემინარები

Salislab.org-ლიმერიკი,ირლანდია

2012 წ.
სტუდენტთა აქტიური სწავლება ბუნებისმეტყველებაში

Salislab.org-გერმანია. ბერლინი

2012 წ.
სტუდენტთა აქტიური სწავლება ბუნებისმეტყველებაში

დამატებითი ინფორმაცია

2014-2018 წლებში არჩეული ვიყავი აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის აკადემიური საბჭოს წევრად, 2012-2018 წლებში ვიყავი აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის სადისერტაციო საბჭოს სწავლული მდივანი. 1999 სლიდან ვიყავი ქუთაისის აკაკი წერეთლის სახელობის სახელმწიფო უნვერსიტეტის ფიზიკა-მათემატიკის ფაკულტეტის სამეცნიერო საბჭოს წევრი. ლექციებს ვუკითხავდი მათემატიკის და დაწყებითი განათლების სპეციალობის ბაკალავრებს, მაგისტრანტებს და დოქტორანტებს. განათლების მეცნიერებების სადოქტორო და მათემატიკის სწავლების მეთოდიკის მაინორ პროგრამების გაუქმების შემდეგ ლექციებს ვუკითხავ დაწყებითი განათლების სტუდენტებს. ვიყავი საბაკალავრო, სამაგისტრო, სადოქტორო, მასწავლებლის მოსამზადებელი პროგრამების ავტორი და ხელმძღვანელი. საშულო სკოლის მათემატიკისა და დაწყებითი კლასების მათემატიკის მასწავლებლების გადასამზადებელი პროგრამის ტრენერი. 2006 წლიდან ვარ აკაკი წერეთლის სახელობის სახელმწიფო უნვერსიტეტში მათემატიკის სწავლების მეთოდიკის მიმართულების ხელმძღვანელი. 2006-2014 წლებში არჩეული ვიყავი ქუთაისის უნივერსიტეტის აკადემიური საბჭოს წევრად. ქუთაისის უნივერსიტეტში უმაღლესი მათემატიკის კურსს ვუკითხავდი ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტების სტუდენტებს და სწავლების თანამედროვე მეთოდებს ამავე უნივერსიტეტის დოქტორანტებს. 1998 წლიდან ვარ საერთაშორისო სამეცნიერო ჟურნალ „ინტელექტის” სარედაქციო კოლეგიის წევრი, პედაგოგიკისა და მათემატიკის სწავლების მეთოდიკის რედაქტორი. ვარ რამდენიმე ათეული წიგნის რეცენზენტი და რედაქტორი. არჩეული ვარ კავკავიელ ხალხთა საერთაშორისო აკადემიის აკადემიკოსად, ფაზისის საერო აკადემიის აკადემიკოსად და განათლების მეცნიერებათა აკადემიის ეროვნული აკადემიის აკადემიკოსად. 2004-2009 წწ. ვმუშაობდი სულხან-საბა ორბელიანის სახელობის თბილისის სახელმწიფო პედაგოგიური უნივერსიტეტის (შემდგომში ილია ჭავჭავაძის სახელმწიფო უნივერსიტეტი) დაწყებითი განათლების, სკოლამდელი და ესთეტიკური აღზრდის ფაკულტეტის (შემდგომში განათლების ფაკულტეტი) დაწყებითი განათლების კათედრის დოცენტად; 2005-2006 წწ. ვხელმძღვანელობდი სულხან-საბა ორბელიანის სახელობის თბილისის სახელმწიფო პედაგოგიური უნივერსიტეტის განათლების ფაკულტეტის მათემატიკის და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა მოდულს. ვიყავი რესპუბლიკური და საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციების საორგანიზაციო კომიტეტის წევრი, სარედაქციო კოლეგიის წევრი და დარგის მთავარი სამეცნიერო რედაქტორი. ჩემი სამეცნიერო ხელმძღვანელობით დაცულია ორი საკანდიდატო და ათი სადოქტორო დისერტაცია. 2014 წელს ადგილობრივი თვითმმართველობის არჩევნებში ამირჩიეს თერჯოლის მუნიციპალი-ტეტის ალისუბნის თემის მაჟორიტარ დეპუტატად. 2014-2017 წლებში მეკავა პოლიტიკური თანამდებობა-ვიყავი თერჯოლის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს წევრი და საფინანსო-საბიუჯეტო კომისიის თავმჯდომარე. 2017 წელს კვლავ ამირჩიეს თერჯოლის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს დეპუტატად.