ქართული

თამარი მარდალეიშვილი

profile-pic

განათლება

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2004-2008

ბაკალავრი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2008-2010

მაგისტრი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2010-2016

ფილოლოგიის დოქტორი

აკადემიური/სამეცნიერო ხარისხი

ფილოლოგიის დოქტორი

სამუშაო გამოცდილება

ინგლისური ენის დეპარტამენტი, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2009-2011

ლაბორანტი

ენათა ცენტრი, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2011-2017

ხელშეკრულებით მოწვეული ინგლისური ენის მასწავლებელი

ენების შემსწავლელი ცენტრი, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2017-2023

საათობრივად მოწვეული ინგლისური ენის მასწავლებელი

ენების შემსწავლელი ცენტრი, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2023-2027

მასწავლებლის შტატზე მოწვეული ინგლისური ენის მასწავლებელი

სამეცნიერო პუბლიკაციები ბოლო 10 წელი

„მთარგმნელობითი სტილი-ლინგვოკულტუროლოგიური პრობლემა (შექსპირის „ჰამლეტის“ მაჩაბლისეული თარგმანის ლექსიკური ასპექტის გათვალისწინებით)“

„ენა და კულტურა“, №8, 2012, გვ.91-95
თ. მარდალეიშვილი

„თარგმანი როგორც ენობრივ-კულტურული ფენომენი“

„ენა და კულტურა“, 2012, გვ. 123-126
თ.მარდალეიშვილი

„მხატვრული თარგმანი როგორც მრავალგანზომილებიანი დისკურსი და მთარგმნელობითი სტილი“

II საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის „ენა და კულტურა“ შრომები, 2013, გვ. 283-286
თ.მარდალეიშვილი

„მხატვრული თარგმანი როგორც შემოქმედება: ამ შემოქმედების ტრანსლინგვისტური ინტერპრეტაცია და მთარგმნელობითი სტილის პრობლემა (შექსპირის „ჰამლეტის“ მაჩაბლისეული თარგმანის მიხედვით).“

„თანამედროვე ინტერდისციპლინარიზმი და ჰუმანიტარული აზროვნება“ შრომები, 2015, გვ. 154-158.
თ.მარდალეიშვილი

„მთარგმნელის როგორც შემოქმედის როლი თარგმანის ტექსტის კონსტრუირებაში“

“ენა და კულტურა”, N19, 2018, გვ.54-59
თ.მარდალეიშვილი

„ეკვივალენტობის საკითხი მხატვრულ თარგმანში“

IV საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის „თანამედროვე ინტერდისციპლინარიზმი და ჰუმანიტარული აზროვნება“ შრომები, 2019, გვ. 299-302
თ. მარდალეიშვილი

‘Artistic Translation - Linguo-Cultural Phenomenon (According to Ivane Machabeli’s translation of the tragedy “Hamlet” by Shakespeare)’

Вопросы студенческой науки’, https://cyberleninka.ru/article/n/artistic-translation-linguo-cultural-phenomenon-according-to-ivane-machabeli-s-translation-of-the-tragedy-hamlet-by-shakespeare/viewer 2020, 255-258.
თ. მარდალეიშვილი

„ინტერსუბიექტურობის პრინციპი მხატვრულ თარგმანში“

სამეცნიერო რეფერირებადი ჟურნალი "ენა და კულტურა", 2021, N 26, გვ. 31-37.
თ. მარდალეიშვილი

„სიმბოლური სათაურის ცნება მხატვრულ თარგმანში“

VII საერთაშორისო სამეცნიერო (დისტანციური) კონფერენციის „ენა და კულტურა“ შრომები, 2022, გვ.201-204.
თ. მარდალეიშვილი, მ. გაბადაძე

„მთარგმნელობითი სტილის ტრანსლინგვისტური დეფინიცია მხატვრულ თარგმანში

სამეცნიერო ჟურნალი „ფილოლოგიური კვლევები“, 2022, N 5, გვ.52-58. http://www.sciencejournals.ge/index.php/NJ/article/view/259/218
თ. მარდალეიშვილი

„მხატვრული მთარგმნელობითი სტილი როგორც ენობრივ-კულტურული ფენომენი“,

სამეცნიერო რეფერირებადი ჟურნალი "ენა და კულტურა", 2023, N 29, გვ. 97-103.
თ. მარდალეიშვილი

„ „ჰამლეტის“ ექსპოზიციური დიალოგის შეპირისპირებითი ანალიზი“

VIII საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის „ენა და კულტურა“ შრომები, 2023, ნაწილი I , გვ.282-287.
თ. მარდალეიშვილი, მ. გაბადაძე

სამეცნიერო კონფერენციები

„მხატვრული თარგმანი როგორც მრავალგანზომილებიანი დისკურსი და მთარგმნელობითი სტილი“, II საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „ენა და კულტურა“

05/2013
ქუთაისი, საქართველო, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

„მხატვრული თარგმანი როგორც შემოქმედება: ამ შემოქმედების ტრანსლინგვისტური ინტერპრეტაცია და მთარგმნელობითი სტილის პრობლემა (შექსპირის „ჰამლეტის“ მაჩაბლისეული თარგმანის მიხედვით)“, საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „თანამედროვე ინტერდისციპლინარიზმი და ჰუმანიტარული აზროვნება.

10/2013
ქუთაისი, საქართველო, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

„მხატვრული თარგმანი როგორც დისკურსის ტიპი: ინტერსუბიექტურობის როგორც დისკურსის სტრუქტურული პრინციპის მთარგმნელობითი ტრანსფორმაცია“, II საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „თანამედროვე ინტერდისციპლინარიზმი და ჰუმანიტარული აზროვნება“

10/2015
ქუთაისი, საქართველო, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

„მთარგმნელის როგორც შემოქმედის როლი თარგმანის ტექსტის კონსტრუირებაში“, III საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ჰუმანიტარულ მეცნიერებებში „თანამედროვე ინტერდისციპლინარიზმი და ჰუმანიტარული აზროვნება“

10/2017
ქუთაისი, საქართველო, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

„თანამედროვე ინტერდისციპლინარიზმი და ჰუმანიტარული აზროვნება“IV საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ჰუმანიტარულ მეცნიერებებში „თანამედროვე ინტერდისციპლინარიზმი და ჰუმანიტარული აზროვნება“

10/2019
ქუთაისი, საქართველო, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

„სიმბოლური სათაურის ცნება მხატვრულ თარგმანში“VII საერთაშორისო სამეცნიერო (დისტანციური) კონფერენცია „ენა და კულტურა“

03/2022
ქუთაისი, საქართველო, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

„ „ჰამლეტის“ ექსპოზიციური დიალოგის შეპირისპირებითი ანალიზი“VIII საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „ენა და კულტურა“

06/2023
ქუთაისი, საქართველო, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

პროექტები და გრანტები

ტრენინგები და სემინარები

ბრიტანეთის საბჭო

2010-2011
„აკადემიური ინგლისური“

ბრიტანეთის საბჭო

06/2011
ინგლისური ენის სწავლება, ამბის თხრობა, პოეზია და ფოლკლორული სიმღერები

საქართველოს ინგლისური ენის მასწავლებელთა სოციაცია-ETAG

01/2018
სწავლება მრავალრიცხოვან, სხვადასხვა დონის კლასებში

English Book in Georgia, Pearson.

24.03.2018
Bring your learning into FOCUS’

English Book in Georgia, Pearson.

17.11.2018
სამოტივაციო წერითი აქტივობები თინეიჯერებისათვის

საქართველოს ინგლისური ენის მასწავლებელთა სოციაცია-ETAG

20.10.2019
P4C - ფილოსოფია საზოგადოებისათვის როგორც სწავლებისა და სწავლის მეთოდი

English Book in Georgia

03-06.2020
ონლიან მოსამზადებელი კურსი მასწავლებლის სასერტიფიკაციო გამოცდისათვის ინგლისურ ენაში,

Collins, English Book Education

7.05.2021
Using Readers to Engage Your Learners of English Across Different Learning Settings

ქუთაისის უნივერისტეტი

29.07.2021
სტუდენტზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის დაგეგმვა

ქუთაისის უნივერსიტეტი

30.07.2021
სწავლებისა და შფასების თანამედროვე მეთოდები

Macmillan Education

11.08.2021
Back to School – Formative assessment online, hybrid or face-to-face

Macmillan Education

26.08.2021
Back to School – Motivating Learning Online for all Students

Macmillan Education

9.09.2021
Back to School –Designing and Organising Project Work Online

ELT Together, Oxford University Press.

01.10.2021
Literature and Extensive Reading

ELT Together, Oxford University Press

06.10.2021
Learner Agency

National Geographic Learning, English Book Education

05.11.2021
Making the Blended Classroom Work For you

Macmillan Education

8-11.11.2021
Open and Inclusive Access to Research

ქუთაისის უნივერსიტეტი

23.05.2022
სწავლების თანამედროვე მეთოდები უმაღლეს განათლებაში

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

02.06.2022
Elsevier Research Connect

ჰუმანიტარულ და პედაგოგიურ მეცნიერებათა განვითარების ფონდი

03/04.06.2023
საპროექტო წინადადების წერის კულტურა საერთაშორისო გრანტის მოსაპოვებლად