ქართული

ნათია ზვიადაძე

profile-pic

განათლება

ივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2009

ფილოლოგიის დოქტორი 2009, D №000118

ივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2007-2008

დოქტორანტურა, (თეორიული და შედარებითი ენათმეცნიერება)

აკაკი წერეთლის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

1999-2002

ქსუ ასპირანტურის განყოფილების კრებსითი უწყისი №74 საკანდიდატო გამოცდების ჩაბარების შესახებ

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

1994-1999

ფილოლოგ-ანგლისტი, ინგლისური ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი AA № 0004189 წარჩინებით

ქ.ქუთაისის იოსებ ოცხელის სახელობის მე-2 საშუალო სკოლა

1983-1994

წარჩინებით

აკადემიური/სამეცნიერო ხარისხი

ფილოლოგიის დოქტორი, თბილისის ივანე ჯავახიშვილის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, თეორიული და შედარებითი ენათმეცნიერება, 2009, D №000118.

სამუშაო გამოცდილება

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2014- დან

ინგლისური ფილოლოგიის დეპარტამენტი, ასოცირებული პროფესორი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2012- დან

ენების შემსწავლელი ცენტრის ხელმაძღვანელი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2011 -2012

ენათა ცენტრის ხელმძღვანელის მოვალეობის შემსრულებელი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ინგლისური ენის კათედრა/ინგლისური ფილოლოგიის დეპარტამენტი

2006-2014

ასისტენტ პროფესორი

ქუთაისის აკაკი წერეთლის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ინგლისური ინგლისური ენის კათედრა

2004-2006

უფროსი მასწავლებელი

ქუთაისის აკაკი წერეთლის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ინგლისური ინგლისური ენის კათედრა

2001-2004

მასწავლებელი

ქუთაისის აკაკი წერეთლის სახელმწიფო სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ინგლისური ინგლისური ენის კათედრა

1999-2001

საათობრივი ანაზღაურებით მოწვეული სპეციალისტი

ქუთაისის აკაკი წერეთლის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ინგლისური ინგლისური ენის კათედრა

1999-2001

ლაბორანტი

სამეცნიერო პუბლიკაციები ბოლო 10 წელი

ინგლისური ენის გრამატიკის ოთხგანზომილებიანი მოდელ

VII საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ,,ენა და კულტურა“, ტომი I, გვ.176-181, 2023 წ
ზვიადაძე ნ., ქურდაძე ე., დემეტრაძე ნ.

Using Discourse Analysis for P4C Stimulated Teacher Reflection

VII საერთაშორისო კონფერენცია IRCEELT, შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი, ტომი VIII, სერია E ISSN 2587-4721, გვ. 392-397, 2018 წ.
ნიჟარაძე ნ., ზვიადაძე ნ.

Evaluating Blended Learning: Case Study of Akaki Tsereteli State University

Journal of Teaching and Education, ტომი 08, #02, სერია ISSN 2156 6266, გვ. 451-467, 2018 წ
ზვიადაძე ნ., დემეტრაძე ნ., მემანიშვილი ქ.

Advantages of not knowing your students’ language: A case study of a multilingual group of English Learners

International Journal of Multilingual Education, ტომი 10, სერია E ISSN 1512-3146, გვ. 30-42, 2018 წ.
ნიჟარაძე ნ., ზვიადაძე ნ.

დედა ენის ინტერფერენცია ინგლისური ენის ანალიზური ფორმების სწავლების დროს

III საერთაშორისო კონფერენცია ,,თანამედროვე ინტერდისციპლინარიზმი და ჰუმანიტარული აზროვნება", ტომი III, გვ. 325-330, 2017 წ.
მ.მეგრელიშვილი, ნ. ზვიადაძე

We Learn English (Intermediate III)

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა, 2017 წ.
რ. გვილავა, ნ. ზვიადაძე, ე. არჩვაძე, მ. ჩიქოვანი, ი. რუსაძე

ინგლისური ენის სწავლების განვითარების სტრატეგიული ასპექტები

IV საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ,,ენა და კულტურა“, ტომი IV, სერია ISBN978-9941-10-724-5, გვ. 329-333, 2017 წ.
ნ. ნიჟარაძე ნ. ზვიადაძე

Teacher Beliefs as a Starting Point for Pre-service teacher training (PRESETT)

VII საერთაშორისო კონფერენცია IRCEELT, შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი, ტომი VII, სერია ISSN 2298-0180, გვ. 678-687, 2017 წ.
ნ. ნიჟარაძე ნ. ზვიადაძე

P4C and Teacher Education

VI საერთაშორისო კონფერენცია IRCEELT, შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი, ტომი VI, სერია ISSN 2298-0180, გვ. 524-531, 2016 წ.
ნ. ნიჟარაძე ნ. ზვიადაძე

Punctuating English through Georgian Language Identity

II საერთაშორისო კონფერენცია ,,თანამედროვე ინტერდისციპლინარიზმი და ჰუმანიტარული აზროვნება“, ტომი II, სერია ISBN 978-9941-459-65-8, გვ. 125-129, 2015 წ.
ნ.ზვიადაძე მ. ბაბუხადია

Etic’ და ‘Emic’ ორმხრივი თვალსაზრისით კვლევის მეთოდური მნიშვნელობა”

შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივესიტეტის ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტის II საერთაშორისო კონფერენცია ,,ჰუმანიტარული მეცნიერებები ინფორმაციულ საზოგადოებაში‘’, ტომი II, სერია ISBN 978-9941-434-93-8, გვ. 94-97, 2014 წ.
ნ.ზვიადაძე

A Handbook in Theoretical English Grammar

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა, 2014 წ.
მ. მეგრელიშვილი, ე. არჩვაძე, ნ. ზვიადაძე

We Learn English (Low Intermediate I)

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა, 2013 წ.
რ. გვილავა, ნ. ზვიადაძე, ე. თოფურია, მ. ჩიქოვანი, ე. არჩვაძე, ქ. მემანიშვილი

ტაგმემა როგორც კომპლექსური ემიკური ერთეული კ. ლ. პაიკის თეორიაში

I საერთაშორისო კონფერენცია ,,თანამედროვე ინტერდისციპლინარიზმი და ჰუმანიტარული აზროვნება“, ტომი I, სერია ISBN 978-9941-448-79-9, გვ. 150-154, 2013 წ.
ნ.ზვიადაძე

ინგლისური და ქართული ენების შეპირისპირებითი ლინგვისტიკა (ზმნის კატეგორიათა მასალაზე)

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა, 2012 წ.
მ. მეგრელიშვილი, რ. გვილავა, ნ. ნიჟარაძე, მ. ალავიძე, ნ. ზვიადაძე

სამეცნიერო კონფერენციები

ყოველწლიური საგანმანანათლებლო კონფერენცია, English Book Education

2024
მონაწილე, საქართველო, კაჭრეთი

VII საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ,,ენა და კულტურა“

2023
მომხსენებელი, საქართველო, ქუთაისი

ყოველწლიური საგანმანანათლებლო კონფერენცია, English Book Education

2023
მონაწილე, საქართველო, კაჭრეთი

ყოველწლიური საგანმანანათლებლო კონფერენცია, English Book Education

2022
მონაწილე, საქართველო, კაჭრეთი

TESOL ვირტუალური კონვენცია TESOL Virtual Convention and English Language Expo

2020
მონაწილე, ონლაინ

ყოველწლიური საგანმანანათლებლო კონფერენცია, English Book Education

2020
მონაწილე, საქართველო, კაჭრეთი

IX საერთაშორისო კონფერენცია შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი, ონფერენცია IRCEELT

2019
Teaching English Through L1 (Georgian), საქართველო, თბილისი

IV საერთაშორისო კონფერენცია ,,თანამედროვე ინტერდისციპლინარიზმი და ჰუმანიტარული აზროვნება“

2019
დედა ენის ინტერფერენციის პრობლემა ინგლისური ენის არსებითი სახელების მსაზღვრელების სწავლების კონტექსტში, საქართველო, ქუთაისი

ყოველწლიური საგანმანანათლებლო კონფერენცია, English Book Education

2019
მონაწილე, საქართველო, ლიკანი

აკადემიურ დისციპლინათა საერთაშორისო ჟურნალის კონფერენცია (IJAS)

2018
Evaluating Blended Learning: Case Study of Akaki Tsereteli State University, საფრანგეთი, პარიზი

VIII საერთაშორისო კონფერენცია IRCEELT, შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი

2018
Using Discourse Analysis for P4C Stimulated Teacher Reflection, საქართველო, თბილისი

ყოველწლიური საგანმანანათლებლო კონფერენცია, English Book Education

2018
მონაწილე, საქართველო, ლიკანი

საქართველოს ინგლისური ენის მასწავლებელთა ასოციაციის მე-11 საერთაშორისო კონფერენცია

2018
მონაწილე, საქართველო, თბილისი

მესამე საერთაშორისო კონფერენცია ,,მეორე ენის სწავლა/სწავლება მულტილინგვური განათლების კონტექსტში“, თბილისის ივანე ჯავახიშვილის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2018
Advantages of not knowing your students' Language: A case study of a multilingual group of English Language Learners, საქართველო, თბილისი

III საერთაშორისო კონფერენცია ,,თანამედროვე ინტერდისციპლინარიზმი და ჰუმანიტარული აზროვნება“

2017
დედა ენის ინტერფერენცია ინგლისური ენის ანალიზური ფორმების სწავლების დროს, საქართველო, ქუთაისი

IV საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ,,ენა და კულტურა

2017
ინგლისური ენის სწავლების განვითარების სტრატეგიული ასპექტები, საქართველო, ქუთაისი

VI საერთაშორისო კონფერენცია ’Language, Literature and Culture: Traces of Multiculturalism“

2017
Teaching English through Communicative Activities, ლიეტუვა, კაუნასი

II საერთაშორისო კონფერენცია ‘’Higher Education –New Technologies and Innovations “ (HENTI)

2017
უცხო ენების სწავლების განვითარება საბაკალავრო საფეხურზე-გამოწვევები და პერსპექტივები (აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მაგალითზე), საქართველო, ქუთაისი

VII საერთაშორისო კონფერენცია IRCEELT, შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი

2017
Teacher Beliefs as a Starting Point for Pre-service teacher training (PRESETT), საქართველო, თბილისი

VI საერთაშორისო კონფერენცია IRCEELT, შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი

2016
P4C and Teacher Education, საქართველო, თბილისი

II საერთაშორისო კონფერენცია ,,თანამედროვე ინტერდისციპლინარიზმი და ჰუმანიტარული აზროვნება

2015
Punctuating English through Georgian Language Identity, საქართველო, ქუთაისი

I საერთაშორისო კონფერენცია ‘’Higher Education –New Technologies and Innovations “ (HENTI)

2015
Georgian Language Interference in Teaching English Grammar, საქართველო, ქუთაისი

საქართველოს ინგლისური ენის მასწავლებელთა ასოციაციის ‘ETAG’ 20 წლის იუბილესადმი მიძღვნილი მე -10 საერთაშორისო კონფერენცია

2015
Teaching English through Georgian Textbooks, საქართველო, თბილისი

შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივესიტეტის ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტის II საერთაშორისო კონფერენცია ,,ჰუმანიტარული მეცნიერებები ინფორმაციულ საზოგადოებაში‘’

2014
Etic’ და ‘Emic’ ორმხრივი თვალსაზრისით კვლევის მეთოდური მნიშვნელობა”, საქართველო, ბათუმი

I საერთაშორისო კონფერენცია ,,თანამედროვე ინტერდისციპლინარიზმი და ჰუმანიტარული აზროვნება“

2013
ტაგმემა როგორც კომპლექსური ემიკური ერთეული კ. ლ. პაიკის თეორიაში, საქართველო, ქუთაისი

IV საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენციის ,,სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები’’

2013
მშობლიური ენა უცხო ენის სწავლების დამხმარე საშუალება, საქართველო, ქუთაისი

პროექტები და გრანტები

Teacher Research Support Group

2021 -2022 სასწ. წელი
ჰორნბის ფონდი და ბრიტანეთის საბჭო, თანაავტორი, განმახორციელებელი

ტრენინგები და სემინარები

Project Harmony in Georgia

2020-2021
CTEL III Integrated Teaching, ინსტრუქტორი

Project Harmony in Georgia

2019-2020
CTEL II Integrated Teaching, თანაინსტრუქტორი

ბრიტანეთის საბჭო

2021
პროექტი ‘The Learning Hubs’, მენტორი

ბრიტანეთის საბჭო

2020
პროექტი ‘The Learning Hubs’, მენტორი

ბრიტანეთის საბჭო

2019
ტრენინგი ენის სწავლების საკითხებზე, ტრენერი სკოტ ტორნრბერი, მონაწილე

English Book Education

2019
Teacher Workshop for the TOEFL ITP Test, მონაწილე

შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი

2019
IX საერთაშორისო კონფერენცია IRCEELT, უორქშოფები ენის სწავლების საკითხებზე, მონაწილე

ბრიტანეთის საბჭო

2019
ონლაინ კურსი ‘Child Protection Awareness’, მონაწილე

შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი

2018
VIII საერთაშორისო კონფერენცია IRCEELT, უორქშოფები ენის სწავლების საკითხებზე, მონაწილე

აკაკი წერეთლის წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2018
უორქშოფი გამოყენებით ლინგვისტიკასა და ინგლისური ენის სწავლების კვლევით მეთოდებზე, მონაწილე

skyteach online training

2017
How to teach senior learners, მონაწილე

შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი

2017
IRCEELT-2017, Textbooks: curse, crutch or good companion, მონაწილე

Macmillan Education Training

2017
'Reading, Listening and Life Skills in Open Mind’ Speaking, Writing and Life Skills in Open Mind’, მონაწილე

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2016
სწავლების მეთოდები, (მიმოხილვითი კურსი ტუტორთათვის), ფასილიტატორი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2016
Capacity Building Event within the frame of the MAHATMA Project ’’Master in Higher Education Management: Developing Leaders for Managing Educational Transformation”, მონაწილე

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი,Its Learning

2013
Educational Trainer level 1, Intensive training, მონაწილე

(ბრიტანეთის საბჭო, საქართველოს ინგლისური ენის მასწავლებელთა ასოციაცია

2012
ტრენერთა დახელოვნების კურსი (CiPELT) - ტრენერი

(ბრიტანეთის საბჭო, საქართველოს ინგლისური ენის მასწავლებელთა ასოციაცია

2012
24- საათიანი ტრენერთა დახელოვნების კურსი - ტრენერი

საქართველოს ინგლისური ენის მასწავლებელთა ასოციაცია (ETAG))

2012
მასწავლებელთა დახელოვნების კურსი: Learning styles, ფასილიტატორი

Tti School of English

2011
ბრიტანეთის საბჭოს მიერ აკრედიტებული მასწავლებელთა გადამზადების კურსი, მონაწილე

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2011
ინგლისურის, როგორც მეორე ენის სწავლების თანამედროვე მეთოდები და მათი დანერგვის გზები:Teaching Reading for Advanced Learners, ფასილიტატორი

აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2011-2010
აკადემიური ინგლისურის სწავლების მეთოდიკის კურსი, (English Language Fellows Program), მონაწილე

დამატებითი ინფორმაცია

ნინო წულაია (შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი) - The Impact of Data-Driven Learning of Grammar on the Development of English as a Foreign Language Students’ Grammar Skills (a Case of Georgian Universities) - რეცენზენტი (2022) თამთა მშვიდობაძე (შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი) The Impact on Student Needs-based Material Design on English as a Foreign Language Learners’ Vocabulary Skills (A Case of Georgian Higher Educational Institutions) რეცენზენტი (2022) ინგა ტეფნაძე (შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი) Analysis of the Factors Affecting Validity in Aviation English Assessment through Evaluation Errors of Radiotelephony Communication against Language Proficiency Requirements (A Case of Georgia) რეცენზენტი (2020) აიდინ ალიევი - (შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი) The Development of English as a Foreign Language Writing Skills through the Application of Movies supported by Educational Technologies (A Case of Azeri Universities) რეცენზენტი (2018) ნათია ბობოხიძე (აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი) - ტრადიციული და ინოვაციური მეთოდების გამოყენების პედაგოგიურ-ფსიქოლოგიურ საფუძვლები ინგლისური ენის გაკვეთილზე (VII-IXკლასები) - ექსპერტი (2018) თეა ხერხაძე (აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი)ვერბალური მხატვრული პორტრეტი როგორც ტექსტი და როგორც ლინგვოკულტურული პრობლემა (სომერსეტ მოემის მოთხრობათა კვლევის საფუძველზე) თანახელმძღვანელი (2017) მაია გაბადაძე (აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი) მხატვრული ტექსტის სათაური როგორც ენობრივ-კულტურული ფენომენი და მისი ტიპოლოგიური დინამიკა ინგლისური პროზის კონტექსტში ექსპერტი(2015) ● მონოგრაფიებისა და სახელმძღვანელოების რედაქტორობა / რეცენზენტობა 2017- ქრისტინე ჭოხონელიძე, პრაგმატიკული მარკერების ფუნქციობის ლინგვოპრაგმატიკული ანალიზი (ინგლისური და ქართული პოლიტიკური მედიადისკურსის მაგალითზე), აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა,(რეცენზენტი) 2013- R. Gvilava, K. Memanishvili, Phonetic Drills (I Edition), Akaki Tsereteli State University Press (რედაქტორი) 2009 - ნ. გორგოძე, თანამედროვე სინტაქსის შესწავლის არეალი წინადადების არქიტექტონიკა, ტიპები და კონსტიტუენტები, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა, (რეცენზენტი) ● პროფესიული გამოცდები 2007 -კემბრიჯის ინგლისური ენის მასწავლებლის საკვალიფიკაციო გამოცდები 3 მოდულში (TKT exams) ● ასოციაციების წევრობა 2000 - დან საქართველოს ინგლისური ენის მასწავლებელთა ასოციაციის (ETAG) წევრი 1997 - დან ქუთაისი-ნიუპორტის საერთაშორისო ასოციაციის წევრი